Wednesday, February 15, 2012

Crema de whisky

Sfarsit de saptamana am realizat din nou desertul meu preferat pe care o impartasesc cu voi. Este simplu de facut si are un gust exceptional daca va place alcoolul. 

Ingrediente:
500 ml frisca lichida
200 ml lapte UHT
90 gr. zahar
200 ml whisky
1 plic de crema cu gust de arahide

Frisca lichida, laptele si zaharul se pune la fiert. Nu trebuie lasat pana clocoteste ci pana se dizolva zaharul. Se lasa la racit. 

Whisky-ul, nu trebuie sa fie de marca, poate sa fie de orice tip, se amesteca cu continutul plicului. Eu am folosit crema Aranka, de la dr. Oetker, cumparata din Ungaria, dar consider ca daca folositi crema pentru torturi dr. Oetker care se gaseste la noi, o sa aiba acelasi efect.

Dupa ce este amestecat o turnati in frisca lichida care trebuie sa fie rece. O amestecati bine si o lasati la rece timp de 2-3 zile (daca aveti rabdare :) ) ca gusturile sa se amestece. 
Ca si recomandare, puneti ingredientele intr-o sticla din plastic,  o puteti scoate mult mai usor decat dint-o sticla obisnuita.

Pofta buna!


  


4 comments:

  1. Vai Andrea, cat de bine arata... Mi-ai facut pofta!!!
    In week-end incerc si eu!
    Mersi de reteta, pare simpla..partea cea mai grea e sa asteptam 2, 3 zile sa se amestece aromele.
    Te pup!
    Claudia

    ReplyDelete
  2. Crezi ca eu am reusit sa astept 3 zile? Primul pahar de crema a disparut dupa cateva secunde ce am amestecat toate ingredientele. Dar aroma cremei este mult mai buna dupa cateva zile!

    ReplyDelete
  3. Am sa incerc sa fac si eu, am toate incredientele acasa. Singura diferenta e ca am doar crema cu vanilie, ciocolata sau caramel. Oare de cares a incerc pt reteta asta?

    ReplyDelete
  4. Adelina. Cred ca cea de caramel se potriveste cel mai bine. Sa ma anunti cum ti-a iesit.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...