Tuesday, March 27, 2012

Purple combination with glitter


This time I felt I would like to play with the color purple from my nail polish collection. In this design I used two shades of purple, a lighter one that I applied for the base, named A 29, and the half of the nail I covered it with in my opinion an exceptional color, Golden Rose 102. It is a nail polish that changes it shade in different light conditions. Between these two shades I drew a line with a transparent nail polish with purple glitter. I applied to one fingernail purple glitter dust, to make my design more interesting. This is an easy thing to do. Apply the nail polish for the base, if it dries very quickly put a layer of transparent polish on it and with the help of a fan brush put glitter on it. Tap it a little bit with a finger the glitter and remove the excess with the help of the fan brush. In this case it is necessary to apply one or two coats of a top coat. What color combinations do you like?

Am avut chef sa ma joc cu nuantele mov din colectia mea de oje. La acest design am folosit 2 nuante de mov, unul mai deschis care am aplicat-o pe toata suprafata unghiei, A 29, si pe jumatatea unghiei am acoperit-o cu o culoare exceptional dupa parearea mea, Golden Rose 102. Este o culoare care isi schimba nuanta in diferite conditii de lumina. Intre aceste doua nuante am trasat o linie cu oja transparent cu sclipici mov. Ca sa nu fie totul prea uniform, pe suprafata totala a unei unghii am aplicat praf de sclipici mov. Acest este un lucru usor de facut. Aplici lacul de unghii ca si baza, daca se usuca foarte repede pui pe ia un strat de lac transparent pe care aplici cu pensula evantai (fhan brush) sclipiciul. Apesi putin cu degetul sclipiciul aplicat ca sa se aseze mai bine, si excesul il stergi cu pensula evantai. In acest caz este necesar sa aplici peste sclipici una sau doua straturi de lac transparent. Voua ce combinatii de culori va plac? 





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...